Ma már alapkövetelménynek kellene lennie, hogy minden cég, vállalkozás esetében keresőoptimalizáló stábja, részlege legyen, vagy erre szakosodott külsős céget bízzon meg. Természetesen alapfeltétel, hogy interneten is megtalálható legyen egy igényes, könnyen átlátható honlappal.
Általában nem jellemző a témában való jártasság, ezért célszerű külsős szakembert megbízni. A magyar piacon sok az ajánlat, emiatt nagy dilemma, kit bízzunk meg. Amennyiben van ajánlásunk ismerős által, ráadásul jó referenciákkal, bátran bízzunk meg benne.
Sok esetben viszont nem vagyunk képben, ezért nem marad más választás, mint keresni megfelelő szakembert. Figyeljünk arra, hogy ne dőljünk be azonnali hiper-szuper eredményeket ígérő ajánlatoknak, inkább nézzünk a dolgok mögé. Olvassunk véleményeket az adott cégről, próbálkozzunk több helyen, figyeljünk a keresőoptimalizálás területén való jártasságra.
Nagy siker, ha megtaláltuk a számunkra optimális szakembert, de ha mégsem válna be, lehet váltani. Előbb azonban célszerű néhány hónapos esélyt adni, mert a dolgoknak mindig van némi átfutása.
A keresőoptimalizálás lényege, hogy a cégünk minél előrébb szerepeljen a normál találatok között, illetve a cégünk profilja miatti kifejezések minél előrébb szerepeljenek az organikus, normál találatok között. Lefordítva, tehát, ha valaki olyan kifejezést ír be a keresőbe, amihez van közünk, minket találjon meg lehetőleg elsőnek.
Érdemes tehát a legjobb szakembert felkutatni.
Leave a Comment